lørdag 28. mai 2011

Stoffpakker,knapper og glansbilder



Da jeg var på håndarbeidsmesse i Middelfart, kom jeg over en stand som solgte de mest vidunderlige knapper fra tidlig 50-tall. Jeg gikk som vanlig bananas når jeg ser noe fint og kjøpte maaaange knapper for maaange penger. Jobbe for knapper og glansbilder? Hvis det er fine knapper kan jeg godt gjøre det.
Jeg har brukt knappene til pynt i heklerosetter og Ellas Hollie Hobbykjole har fått sånn pynt. Lager gjerne en DIY på heklerosettene om noen ønsker det. Jeg kommer til å legge ut knappene i nettbutikken og flere stoffpakker har jeg også gjort i stand. Jeg hadde rigget meg til for å fotografere og da :BATTERY EMPTY
Så nå sitter jeg og stirrer olmt på den røde, lysende knappen på laderen, men det kommer en dag i morgen.
God lørdagskveld til alle!

1 kommentar:

  1. Det er flotte pakker du har laget. Jeg har samlet meg et lager selv så jeg har vel stoff til et langt liv. Det er lett for det.
    Skal prøve å bytte litt.
    Knappene var så fine. :))

    SvarSlett