torsdag 27. desember 2012

Ny kåpe og lue






Jeg funderer på å lage mønster for salg, så derfor har jeg sydd kåpe og lue til Ella. Settet er realtivt greit å sy og jeg tenker også å lage et par varianter til. Kanskje en med spiss hette. Jeg tror nok det er mange som er flinke til å sy, men som ikke har lært mønsterkonstruksjon/forming. I den forbindelse har jeg planer om å kjøpe en god printer/scanner/kopimaskin som kan ta A3 og som er billig i bruk, dvs. at man kan bytte fargepatronene enkeltvis, av erfaring brukes det mest gult. Noen som vet om noe som er bra?

3 kommentarer:

  1. Så nydelig.
    Vet ihvertfall at jeg ønsker meg det mønsteret:)

    SvarSlett
  2. Så fin!!! =)
    Jeg gikk til anskaffelse av en laserprinter da jeg ble lei av at dysene i min gamle blekk-printer gikk tett. Men vet ikke om det er noen som tar A3 da. =)
    Ha en god romjul. Klem Tone =)

    SvarSlett
  3. ÅÅÅÅåååååååååååå så vakker kåpe, den skulle jeg gjerne sydd til jenta mi :)

    SvarSlett