søndag 21. april 2013
lørdag 20. april 2013
Barneklær og ny nettbutikk
Jeg holder på med å lage ny nettbutikk. Veeeldig mye arbeid. Alt av varer må gjennomgås, taes bilder av, bildene må redigeres og legges inn. Tror jeg er godt over halvferdig nå. Jeg fant ut at jeg vil bruke rutet Ginghamstoff som bakgrunn. Jeg elsker nemlig Gingham eller kjøkkenruter om du vil. Det passer så veldig godt til mine egne stoffer og til vintagestoffer. Jeg har kjøpt inn litt nye stoffer som også vil komme for salg. Håper butikken kan være "på lufta" i begynnelsen av mai.
onsdag 17. april 2013
Vinneren av bokgive awayen er
Tamtarata: UNNI STRAND
Jeg illustrerer trekningen med min yndlingslitterære figur Pippi og med mitt yndlingsitat.
Gratulerer til Unni Strand, boken kommer i posten, håper du får mye glede av den.
Og takk til alle som var med og takk for alle hyggelige kommentarer og det er stor stas med nye følgere.
Gleder meg til å få boken, jeg også, har nemlig ikke sett den ennå.
tirsdag 16. april 2013
Strikkevester og restegarn
Strikkevester, restegarn, ny nettbutikk og give away.
Den gamle nettbutikken vår er død og jeg holder på å lage ny butikk. Mye arbeid. Alle produkter må fotograferes på nytt og legges inn. Nå har jeg lagt inn alle strikkevestene. Når jeg ikke har noe bedre å ta meg til og ikke orker å designe noe nytt, strikker jeg barnevester, på reise, på ferie og foran tv'n. Vestene har blitt lagt i en kurv etterhvert som de er gjort ferdige og vareopptellingen viste 24 vester. Jeg ble litt forskrekket over at det var så mange, men det minker ikke nevneverdig på garnbeholdningen min. Garn over alt. Jeg selger mønster til elefantvesten. Hjertevesten er bare en prøve og stemmer ikke helt i mønsteret, men den er fin, så jeg kommer til å lage oppskrift på den også, etterhvert. De kommer i nettbutikken etterhvert, men hvis du ikke kan vente, er du velkommen til å maile meg.
Jeg skulle ha trukket give awayen i kveld, men nå må jeg slappe av litt (med en vest?) så trekningen vil foregå i morgen. Fortsatt mulig å være med, altså.
torsdag 11. april 2013
GIVE AWAY
Har du lyst på denne fine boken? Jeg er bidragsyter og gleder meg stort til å se boken ferdig. Den kommer ut i midten av april,altså helt blodfersk.
Trekningen vil foregå på tirsdag 16. april og reglene er som vanlig:
1 lodd, kommentar
2 lodd, kommentar og følger
3 lodd, kommentar, følger og link til min blogg på din blogg
Er du følger og har meg på din bloggroll fra før av, gjelder selvfølgelig det.
Lykke til!
onsdag 10. april 2013
Dagens loppefunn
Egentlig har jeg sluttet å kjøpe ting på loppemarked, i butikker også for den saks skyld, men ingen regel uten untak. Jeg er i rydde og kvitte meg modus og skal ikke dra mer inn i heimen, men en Alvar Altoskål til kr. 30,- kunne jeg ikke gå i fra. Nå står den og pynter opp på hylla i den sparsomt møblerte og svært lite pyntede leiligheten vår. Det er så utrolig deilig å ikke ha så mange ting og flytte på, men noen få utsøkte ting får lov å komme inn i varmen.
mandag 1. april 2013
Barnigjens syskole
er herved etablert, helt uten statsstøtte og kursavgifen er kr. 0,-. Endelig har jeg tatt meg tid til å legge linker til gamle innlegg. Jeg synes det er synd at disse DIY'ene som jeg lagde for noen år siden, går i glemmeboka. Først ut i syskolen kommer buksebeskrivelsen. Andre leksjoner vil komme etterhvert.
Det er jo så populært med elevmedvirkning nå for tiden, så hvis det er noe dere ønsker DIY på, er det bare å melde i fra. Jeg er lutter øre. Det er ganske tidkrevende å lage slike, men moro også.
Abonner på:
Innlegg (Atom)










