søndag 10. januar 2010

Lengter mot vår......

Kasparahjerte pynter opp på skatollet.



En samling av turiks pressglass på den gamle skjenken.


En silkestøvel og et silkehjerte henger på soverommet. Jeg lagde slike i ulike farger for noen år tilbake. De ble solgt hos http://www.zanz.no/ i Lillestrøm. Heldivis har jeg spart på et sett.

Loppefunn i et lite loppeskap. Knotten var opprinnelig et kronestykke fra 1940. Jeg byttet det med en krystall.
Skapet er antakelig hjemmelaget under krigen.




Jeg lengter mot vår og dager i sommerhuset. Viser noen blider fra fra huset vårt i Son. Gleder meg til å reise dit igjen.



1 kommentar:

  1. ah..turkis <3 De søte små koppene på nest siste bilde hadde mamman min og henens søsken som små. De pleide visst å få servert eggedosis i dem..hihi Men, tror de er borte vekk allesammen..

    Ha en finfin søndag!

    SvarSlett