lørdag 18. desember 2010

Lilla kjole i romantisk stil








Jeg er akkurat ferdig med en kjolebestilling. Den nydelig jenta som er vår cover girl på boka Barn Igjen har blitt stor skolejente og ønsker seg en lilla kjole. Stoffutvalget mitt i lilla var noe begrenset, men den ble da søt med antikke blonder og applikasjoner av en gammel duk med lilla broderier. En kjole verdig et usedvanlig vakkert pikebarn og håret hennes er helt naturlig.
( Bildene mine blir ikke gode når det er så mørkt ute.)
Fortsatt god julestri!


2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth!
    Sikke fin kjole du har fået syet. Ønsker dig en dejlig aften.
    Knus.

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin kjole til en søt jente. Veldig bra fasong og med lange ermer nå som det er litt kaldt. Ha en fin lørdagskveld.

    Ps Man trenger ikke vaske så mye til jul, det trøster jeg meg med. Det kan man gjøre etter jul, når dagene blir lengre og lysere.
    Hilsen Mymlen

    SvarSlett