fredag 31. desember 2010

Godt stoff

Design: Skyer

Design: Jungel


Design: Tulipan
Endelig!!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Her er stoffene våre. Designet av superdyktige Cecilie Ellefsen www.happymeat.com i samarbeid med barnigjen. Stoffene ankom lille julaften etter å ha blitt "borte" hos speditøren. Jeg ringte hver dag i 3 uker og lille julaften dukket det opp en mann med stoffene våre. Hvordan de kan "miste" en pall med stoff er for meg en gåte.
Heldigvis var jeg så fortutseende at jeg ba om prøvekuponger slik at jeg fikk sydd opp prøvekolleksjonen, hadde jeg ikke fått det, hadde den gått i vasken. Vi skal nemlig være med på Gave- og interiørmessa i januar, så vi håper på maaange forhandlere.
Stoffene er trykket på et av Sveriges mest kompetente stofftrykkerier med vannbaserte, håndblandede og meget miljøvennlige farger. Stoffene er helt nydelig å sy av. Kjempekvalitet.
Vi kommer til å legge ut stoffene som metervare i nettbutikken om noen dager. Og hva sier dere til en liten Give Away? (Bildene er tatt av superkløna, så fargene er enda finere i virkeligheten)
Godt nytt og kreativt år til alle våre venner i Bloglandia!



10 kommentarer:

  1. Åh, så super lekre stoffer. Godt de kom til rette!
    Gleder meg til de kommer i butikken, da blir det shopping!

    Ha et kreativt godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte!
    Tror min favoritt er skyene.
    Gratulerer så mye.
    Trykket i Sverige med miljøvennlige farger høres veldig bra ut!

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Jeg håper det nye året har stoff i seg til å bli godt og kreativt for deg!
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  4. Å så fine stoffer. Liker spesielt det grønne trykket! Gleder meg til å handle og sy! Godt nytt kreativt år til dere:)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte stoffer! Disse likte jeg... Og giwe away høres spennende ut:) Godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Give away er alltid en sikker vinner! Og stoffene stilige! Også til voksen klær:-)
    Mayen

    SvarSlett
  7. Hej Lisbeth!
    Godt Nytår.
    Hvor de flotte jeres nye stoffer, tillykke med dem.
    Dejligt at vide miljøet er tænkt ind :-)

    SvarSlett
  8. Herlige stoffer. Godt nytt år forresten!

    SvarSlett
  9. Oj, for noen lekre stoffer! Gratulerer så mye! Kjempegøy!
    Masse lykke til -og godt nyttår!
    Stemmer absolutt for en give away:-)

    Klem

    SvarSlett
  10. De ble jo kjempeflotte! Gratulerer, gleder meg til å titte i webshoppen. Ble ikke noe mindre fristet til å lage eget stoff nå.. :)

    SvarSlett