mandag 28. februar 2011

Nye sommerkjoler

  Jeg har sydd noen nye sommerkjoler til nettbutikken vår http://www.barnigjen.no/

Sommerlige og delikate i lekre pasteller

  Dette stoffet har ligget urørt helt siden dattern min var liten. Det dukket plutselig opp en dag.

 Denne synes jeg spesielt godt om. Jeg liker litt syrlige farger. Synes ofte at bare rosa og lilla kan bli litt kvalmt.

Jeg har vendt opp ned på stofflageret mitt og funnet pastellfargede, sommerlige stoffer. Alle kjolene har et hjerte av gamle broderier applikert på brystet. Jeg synes selv de ble veldig søte. Har forresten klippet opp noen fler.... Vanskelig å stoppe når jeg får diller.

4 kommentarer:

  1. Du så søte, sommerlige og fine. :))

    SvarSlett
  2. Søte sommerkjoler!
    Det med dille er velkjent, men rart likevel! Er det det at det ble vellykket som gjør at man vil fortsette med suksessen litt til?

    SvarSlett
  3. Nydelige kjoler:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Nydelige! Jeg har så lyst til å prøve å sy slike, er det mønster til dem i boka deres?

    SvarSlett