tirsdag 5. april 2011

Give away og ny lampe



Bilder: Ikea
I dag har jeg vært på Ikea og kjøpt drømmelampa mi, Maskros. Hjemme i leiligheten skiftes det soilrør og det vil si at vi ikke har do eller vann melleom kl 8.00 og 20.00 og derfor passet det godt med et (do)besøk på Ikea etter jobb. Denne lampen har jeg hatt lyst på lenge, men  den store ble for stor og ikke visste jeg at den fantes i mindre størrelse før noen fortalte meg det. Den skal henge i damesalongen min i Son og spre vakkert skyggespill. Gleder meg til å henge den opp.
Minner om give awayen på hekleboka. Vinneren trekkes i slutten av uka og takk til alle som krysset fingrene for min lottokupong på lørdag. Jeg vant selvfølgelig ikke. Det er jo egentlig ikke synd på meg, har både leilighet og hus.

3 kommentarer:

  1. Kommer til å ble kjempefint med den lampa!
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Eg har den store utgåva i trappehuset - er sååå fin! Er berre litt spent på korleis det vert med støv og sånt etter ei stund...

    SvarSlett
  3. Vanvittig fin den lampa!! Skjønner godt at du har sikla på den ;) Blir sikkert flott på hytta! :)

    SvarSlett