onsdag 24. februar 2010

Dr Matrens I love you












Jeg elsker Dr. Martens støvler. Jeg har to par + et par sandaler og fler skal det bli!
Jeg har gått med Dr. Martens siden august og i dag har jeg vært hos min dyktige fotpleier. Føttene mine er som nye etter to vintre med Dr. Martens, alle liktorner og forhøyninger er borte. Jeg har aldri vondt i føttene mer og føler meg ganske "ung og kul" i mine sølvfargede Dr. Martens. En stor fordel er at de er i lær og de kan brukes i kaldt vær med ullsokker. Jeg fryser aldri på beina og er aldri klam inne. Jeg er frelst. Når jeg blir riktig gammel og kommer på sykehjem, skal jeg si: "Jeg går aldri et skritt uten mine Dr. Martens." Jeg har inmari lyst på de grønne........og kanskje de skotsrutet.....



2 kommentarer:

  1. Tror jeg må kjøpe meg et par, skulle ha de med sølvtoner og de hadde ikke nr. siden har jeg glemt det. :))

    SvarSlett
  2. Du og jeg har samme interesse for sko: ) Jeg husker godt de forrige du kjøpte også som var så lekre.

    Disse her var også flotte. Jeg har funnet et fin butikk i København som har et stort utvalg av Dr. Martens. Gjett om jeg skal innom der neste gang. Jeg kjøper et par hver gang jeg er der

    SvarSlett