torsdag 22. april 2010

Kult med kart

Jeg elsker kart. Jeg alltid vært glad i kart og atlas. Jeg er nok mer glad i å reise i fantasien enn i virkeligheten. Har aldri hatt noe ønske om å reise jorda rundt fysisk, men i fantasien har jeg reist mye. Jeg synes det er gøy å lese kart, spesielt sjøkart, og å beregne avstander og stikke ut kurser og hvilke grader man skal bruke på kompasset.
På do har jeg en kurv med design- og interiørblader og et verdensatlas som jeg koser meg med.
Denne doen her hadde virkelig vært noe for meg. En idè til oppussing?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Så kan man sidde og drømme sig væk mens man er på wc ;-)
    Jeg har en veninde er også elsker kort og atlas - jeg har sendt hende et link til din blog :-)

    SvarSlett
  2. God senkveld, Mama Brown
    Tommelen opp for denne doen! Jeg elsker også kart og liker å reise både i fantasien og i det virkelige liv. Jeg hadde virkelig likt et slikt kart på vårt lille toalett. Nå er det gangetabellen som pryder dodøren. Ungene er blitt veldig flinke i gangetabellen alt, og minstemann som ikke har startet med ganging på skolen enda er nesten utlært.
    Ha en god natt!
    Klem Kaspara

    SvarSlett