tirsdag 24. januar 2012

Leopardmønster









Leopardmønster virker både tiltrekkende og frastøtende på meg. Mønsteret er jo veldig flott, men det er vel at det har blitt brukt på så mange dårlige måter som gjør at jeg synes det er litt vulgært. Men nå har jeg lyst til å lage noe i leopardfuskepels. En lue til Ella med søte ører, kanskje. Babybukser i leopardtrykk med Smurfer? Strikket leopard er også flott, fant noen mønstere hvis noen har lyst til å prøve. Jeg er i en søkerfase for tiden og da svirrer det mest utrolige rundt i mitt forvirrede designerhode. Aldri fred å få for nye ideer. Bildene er rappet litt her og der. Dødssynd å ikke oppgi kilde. Tilgi meg!

1 kommentar:

  1. Jeg synes også oftest at det er litt på grensen til vulgært. Men jeg trur det er litt med hvem som ofte bruker det. Dine bilder er jo med på å nyansere denne holdningen min!

    Men jeg trur ikke det er det mønsteret som står høyest på ønskelista likevel.

    Ha en god dag!

    SvarSlett