søndag 11. september 2011

Emil og Karlssonbukser




Av alle barnefigurer liker jeg Astrid Lindgrens best. God kvalitetslitteratur for barn i alle aldre. Nye,
grønne Emilbukser er lagt ut og flere i brun cord og denim er på vei. Her hos meg er det rydding på gang. Jeg har gjort i stand en mengde nye stoffpakker som kommer for salg, men det tar sin tid med fotografering, resizing av bilder osv. Jeg har ca 50 kasser med stoff i kjelleren som skal ryddes i. Det er litt spennende for det er mye jeg har glemt at jeg har. Noe går til Fretex, men det er mye fint som skal selges etterhvert. Det vil kommme for salg i nettbutikken vår.

3 kommentarer:

  1. Fine plagg!
    Skulle ønske eg også hadde 5 kassar med stoff i kjellaren...

    SvarSlett
  2. 5 kasser ja!! Hadde vært noe det:)) Buksene er kjempefine:)) Artige motiv og:))

    SvarSlett
  3. Gode fine plagg. Jeg har blitt så glad i mønsterne fra boka deres:) Også fem kasser med stoff! Er'e mulig det a?:) Moro.

    SvarSlett