tirsdag 6. september 2011

Endelig funnet noe fint til høstgarderoben min og noe til Karen Klarbæk




 Jeg hater akryl og akrylblandinger i strikkeplagg. Det er klamt, ekkelt, lukter vondt og blir nuppete og lurvete etter kort tids bruk. Hvorfor må alle blande inn akryl i tøyet?
Jeg, som fortsatt ikke er frisk, har sittet med PCen idag og funnet de flotteste klær i chasmire og merino til meget overkommelige priser. Waterfall cardigan, øverst koster 49,00 GBP og den lille nette modellen  koster kun 29.00 GBP hos http://www.woolovers.com/ mange flotte modeller, ta en titt.


Jeg trenger også en ny veske. Tøyveska mi i svart denim med broderi er fin, men ikke særlig praktisk i regnvær, og det har vi jo nok av. Den lilla lærveska skal bli min. Den kan man få hos http://www.bohemiadesign.co.uk/ for kr. 619,- ikke galt for en så flott veske. Og søte Karen Klarbæk, de har også en i pink, de advarer til og med på hjemmesiden at fargen er sterk og fluoriserende. Noe for deg?
Hadde jeg vært like ung som deg, hadde jeg sikkert kjøpt den i pink, men lilla passer vel bedre for en mormor.

2 kommentarer:

  1. Er det ikke koslig å sitte å glane på de ulike sidene på dataen, jeg syntes at det er ganske avslappende. Du har jo funnet mye fint da !
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  2. Jeg er også mormor,men det hindrer meg da ikke i å bruke knallfarger!☺ God bedring!S-hilsen

    SvarSlett