tirsdag 28. februar 2012

Knapper og kjoler






Flere nysydde kjoler med de søteste knapper fra 50-tallet. Jeg bruker knappene både som pynt og som seleknapper på kjolene. Jeg har ganske mange, så jeg har lagt ut noen for salg i nettbutikken vår www.barnigjen.no Vi har nemlig flytteplaner, så jeg må få volumet på lageret mitt litt ned i størrelse. Ironisk nok har vi funnet ut at vi trenger mer plass. (Det neste blir vel en 10-roms, spøk) så jeg får plass til alle stoffene og knappene mine, så i mellomtiden selger jeg ut litt, mer kommer etterhvert som jeg rydder. Og til de som lurer på hva slags mønstre/snitt jeg bruker til kjolene, så er svaret at de er mine egne. Og vil du ha fatt i noen av mine mønstre, har jeg Give Away på boka Barn Igjen lenger ned på siden.

2 kommentarer:

  1. Kjolene er bare helt supre. Friske og fine. :))

    SvarSlett
  2. Nydelige! Og tusen takk for Bambier som kom i posten! Tror du har vært litt raus med klippinga ;) Håper jeg får til noe.. I mellomtiden ser jeg på de bare, de er såååå søte ♥

    SvarSlett