torsdag 16. februar 2012

Yndige kjoler




Nysydde kjoler av de mest bedårende 50-tallsstoffer og se hvor godt knappene i ryggen passer. Jeg er i det litt romantiske hjørnet for tiden og disse kjolene må da være perfekte til vårens selskapeligheter. Ser for meg hvite knestrømper, lakksko og sløyfer i håret, omtrent som jeg selv var pyntet som barn.
Og til de som gjettet "Pippi" under gårsdagens innlegg, så var det helt riktig.
Ikke glem å melde deg på bok Give Awayen min, da, og takk til de nye som vil følge bloggen min, veldig hyggelig.

2 kommentarer:

  1. Hei på torsdagskvelden!
    Flotte selskapskjoler! De minner om mine barndomskjoler i snittet sydd av farmor Kaspara. Hadde en i lyserosa med lyseblå kant på ermene og rundt halsen og en i motsatt fargeordning blant annet.
    Min store favoritt er likevel bambikjolen i innlegget under her.
    Jeg er ingen superflink kommentator for tiden selv. Får gjerne svart på noen av kommentarene som kommer inn, men har måttet kapitulere på å kunne svare på alle slik jeg gjorde de første årene. Ungene mine kan ikke ha en mamma som bare sitter og blogger!
    Nå starter vinterferien i morgen her og to stk. gutter ligger i sengene sine og er veldig fornøyde med tanke på skolefri i ni dager.
    Du skal vel sikkert også ha fri fra undervisning nå.
    Fine februardager til deg!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett