torsdag 31. mai 2012

Magasinet KLEINFORMAT








Jeg har vært så heldig å få et stort oppslag i et tyskspråklig magasin, magasinet Klein Format für
kreative eltern, om lekehuset og produktene våre. Veldig gøy. Jeg har allerde fått en henvendelse fra en tysk butikk som vil kjøpe stoff, magasinet kom ut i dag, så det er bare å håpe på flere potensielle kunder. Skulle gjerne hatt noen flere norske kunder, men det er visst vanskelig å bli profet i eget land.
Jeg fikk en pdf fil med hele artikkelen, men jeg klarer ikke å laste den opp til blogger.
Og damen med magasinet ville også ha et bilde av meg, så nå vet dere hvordan jeg ser ut.




8 kommentarer:

  1. Så moro! Lykke til! Og koselig å se deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentat og det er jo alltid litt skummelt å vise fram mitt gamle fjes her i bloggland hvor alle er så unge og vakre.

      Slett
  2. Ja det var så hyggelig å se deg :) Jeg fikk magasinet i en goodie bag da jeg var på bloggkonferanse i Berlin for noen uker siden - og hørte Kleinformat snakke - super hyggelig dame :) Magasinet er fullt av så mye fantastisk - jeg leser ikke tysk men har allerede prøvd å lese det flere ganger da layouten og det hele bare er så flott :)

    SvarSlett
  3. Så moro at du fikk Kleinformat i en goodybag. Dolores er kjempehyggelig. Det var hun som fant meg, hvordan vet jeg ikke, glemte å spørre. Jeg kan såpass tysk at jeg kan oversette artikkelen. Lager et innlegg på det når jeg får magasinet. Litt skummelt å vise seg fram, men jeg har jo levd en stund....

    SvarSlett
  4. Herlig! Koselig å se bilde av deg, det ligner faktisk litt på det jeg hadde i mitt hode :) Man danner seg jo et bilde av bloggvennene sine! Jeg må bare si igjen... når mormorungen har på seg Smurfejakka er det alltid noen som kommenterer den - veldig fornøyd!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig kommentar og så fint at Smurfejakka blir lagt merke til. Det er jo ikke så rart at du hadde meg i ditt hode, i flg. den yngste mormorungen min likner jeg på Molly Mallard, Onkel Skrues bestemor, og da var hun 1.5 år.....

      Slett
  5. Gratulerer! Så gøy!
    Herlige bilder fra lekehuset!

    Måtte det strømme inn med bestillinger:-)

    SvarSlett
  6. Så gøy, Lisbeth! Gratulerer.

    SvarSlett