onsdag 23. mai 2012

Ny kjole og ny bolig?



Det er ikke så ofte jeg syr noe til meg selv, men etter noen runder i butikkene, tok jeg saksa fatt. Jeg liker ikke kjoler som er alt for utringet og det skal være gode materialer. Denne er sydd av et ubrukt loppestoff og den sitter flott på. Kjoler med høyt liv ser ofte litt unette ut på kleshenger, men det er den ikke. Jeg ble så fornøyd at jeg er i gang med to kjoler til. Bilder kommer etterhvert.

I går var jeg med på en budrunde på leiligheten vi har lyst på. Den kom høyt opp i pris, så vi ga oss, men håpet er ikke ute. Vi har medlemsskap i Bori fra 1971 og de som har lagt inn høyeste bud, har bare fra 2002. Da er det bare å vente til meldefristen er over 5. juni. Spennede for vil vil så gjerne ha den.
En nyhet til: Jeg har blitt tatt ut til å være med i den nye utgaven av "Made by me". Morsomt.

Og du, ikke glem å være med på sommergiveawayen min, flotte puter å vinne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar