søndag 17. juni 2012

Ei skjønn, lita tulle


Jeg har fått tillatelse av mamma'n til denne nydelige lille jenta  å vise dette bildet  av tulla i kjole fra www.barnigjen.no. Vi har fulgt hverandre en god stund, både igjennom nettbutikken og på facebook. Jeg er også venn med tullas mormor og det er svært hyggelig. Føler nesten at jeg har et forhold til denne nydelige ungen, jeg har nemlig sett bilder av henne  helt fra hun var baby. Facebook og blogging har beriket mitt liv. Jeg har blitt kjent med  mange hyggelige mennesker og tatt opp kontakten med gamle venner. Mine blogge- og facebookvenner er bare snille.

3 kommentarer:

  1. Herlig kjole! Og selvfølgelig - nydelig jente ♥
    Veldig koselig å ha blitt kjent med deg ja, og å handle hos deg også :)

    SvarSlett
  2. For et koselig innlegg! Veldig hyggelig å bli kjent med deg! Det var ved en tilfeldighet at en venninne anbefalte meg en link til Barnigjens nettside da Tuva kom til verden, hun vet jo at jeg elsker vintagetøy!
    Resten er historie ♥

    SvarSlett