søndag 24. juni 2012

SOMMER GIVE AWAY




Putegiveawayen har ikke gått i glemmeboka, men jeg glemte at jeg skulle ha en ukes ferie midt i trekketida. Trekningen vil forgå når jeg kommer hjem onsdag 27.06.12 kl. 20.00.
Bli med, du kan vinne en flott, unikapute fra www.barnigjen.no

Reglene er som vanlig:

1 lodd, kommentar
2 lodd, kommentar og følger av bloggen
3 lodd, kommentar, følger, link til giveawayen på din blogg
4 lodd, kommentar, følger, link til givawayen og link til nettbutikken vår.

Har du meldt deg på sist giveawayen ble annonsert gjelder slevfølgelig det.
Bli med, da vel. Dette blir spennende!

4 kommentarer:

  1. Så fine puter. Dette vil jeg være med på. ;-)

    SvarSlett
  2. Fortsatt god ferie :) Jeg har bladd meg tilbake, og jo da - hadde meldt meg på!

    SvarSlett
  3. 2 lodd på meg! Ha en fin ferie! =)
    Klem ToneB

    SvarSlett
  4. Heisan!

    Så flott giveaway- dette blir jeg gjerne med på- og prøver lykken med to lodder :)

    Ha en strålende uke!

    Vennlig hilsen Sandra :=)

    (solsasa@hotmail.com)

    SvarSlett