fredag 29. juni 2012

Strikkeoppskrifter





Etter stor etterspørsel har jeg valgt å legge ut noen strikkeoppskrifter for salg hos www.barnigjen.no
Jeg er litt skeptisk til å selge bare oppskrifter og ikke garn, for jeg har opplevd at folk bruker garn i annen tykkelse og klager i etterkant på dårlig oppskrift. Det er svært viktig at strikkefastheten stemmer for å oppnå ønsket resultat. Disse oppskriftene er kun til privat bruk og produktene kan ikke selges uten mitt samtykke. Det er mye arbeid å lage strikkeoppskrifter, så jeg håper på forståelse for dette. Det er ikke sikkert at oppskriftene vil være for salg til evig tid, det er jo knit-kits som var tanken bak det hele. Limit edition! Mønsterplansjene er ypperlige til kafestrikking, de er nemlig laminerte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar