fredag 22. april 2011

Fantastisk påskevær

  Etter en drøy økt med hagearbeid i det fine været, var jeg så sliten at jeg lå og hvilte på senga i glassverandaen et par timer. Deilig å høre på skogens lyder, fuglekvitter og ugler som uhuer.

  Nytt plastteppe er innkjøpt på Indiska. Det jeg kjøpte i fjor har ligget på soverommet i vinter og det passer så fint der at jeg måtte kjøpe et nytt til glassverandaen.

  Måneskinnslampa hang i salongen før, men hver gang noen skulle støvesuge og vaske skallet de i spissen på lampa og det er ikke spesielt godt. Ja da, taket skal også males.....

Den nye Maskroslampa er kommet opp og jeg synes det ble veldig fint. Den er av papir så den er ikke vond å skalle i.
Knit kit give awayen er fortsatt åpen, fine ting å vinne........

2 kommentarer:

  1. Man blir jo helt glad av å se på hvor koslig du har det med de herlige fargene :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  2. Det ser meget hyggeligt ud hos dig og at sove i udestuen er skønt, jeg tog hængekøjen :-)
    God påske.
    Knus.

    SvarSlett