onsdag 20. april 2011

Jeg har fått award og skal fortelle 8 ting om meg selv.

Jeg har fått award fra en ung blogger, http://www.smoochiemonsters.blogspot.com/ og jeg skal fortelle 8 ting om meg selv. Hjelp, det blir vel kjedlig lesing, så spennende er jeg ikke.

1. Jeg er født i Oslo, men flyttet til Lørenskog da jeg var 13 år.
2. Min oldefar var vognmann på Vålerenga og født i 1854.
3. Jeg har bare positive erfaringer med blogging. Jeg har blitt kjent med mange hyggelig, kreative og morsomme mennesker. Mine bloggevenner er bare snille. Takk til dere alle sammen.
4. Jeg har to barnebarn og de er født på samme dag, men med 8 års mellomrom.
5. Jeg tilbragte mye tid i Danmark da jeg var barn.
6. Jeg er utdannet klesdesigner.
7. Jeg har også lest nordisk språk og litteratur på UIO og underviser i norsk.
8. Jeg elsker å sy lappetepper, har alltid gjort det og har laget mye forskjellig i årenes løp. Bl.a. vært med på å lage en fagforeningsfane med patchwork på sidene og den var i fineste silke og Einar Gerartsen var med på avdukingen.
Jeg klarer ikke å velge ut noen jeg vil gi award til, det er så mange flotte bloggere, så jeg gir en til alle der ute i Blogglandia.

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det var spennende fakta! Alltid greit med litt fordypning.

    SvarSlett
  2. kjedelig lesning var det absolutt ikke, er jo gøy å bli kjent litt under fasaden med bloggerne også:)
    Ønsker deg og dine en fantastisk påske:D

    SvarSlett
  3. Artig å få vite litt mer om deg!
    Ha ei fin påske!

    SvarSlett