onsdag 21. september 2011

Give away og sykdom



Give awayen vår har ikke gått i glemmeboka, men på grunn av sykdom må den utsettes til uke 41.
Planen var å være ferdig med fotografering av produktene til i dag, men noen ganger kommer det uforutsette ting i veien som forpurrer det hele. "Stjernefotografen" vår, min datter, har vært skrekkelig syk med sterke magesmerter og probleme med å spise og å holde på maten i over en uke. Det ende med sykehusinnleggelse, men heldigvis var det "bare" en suvernier fra Krakow, matforgiftning. Trodde ikke at man kunne bli så syk av det, men tydligvis er det livsfarlig. Trodde nesten at "ungen" min skulle takke for seg, ble omtrent  hysterisk av skrekk. Heldigvis er hun bedre, slapp, men ved godt mot.
Så derfor er vi ikke helt i rute, men hell i uhell, flere er velkommen til å bli med på våre flotte sy-kits give-away. Se det opprinnelige innlegg for mer informasjon.

7 kommentarer:

  1. Huff, så skummelt.
    Ikke spøk med matforgiftning.
    Fint å høre at det går bedre:)

    SvarSlett
  2. Fint det går bedre! Jeg venter i spænding, det er en genial give away! Skøn blog du har by the way!

    SvarSlett
  3. ojoj!
    god bedring til lillevennen!

    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  4. Huffameg, sånt er ikke godt å komme ut for. Så bra det går bedre nå. En give-away blir bare mer spennende når man venter litt lenger på noe så flott. =)
    Lykke til. =)

    SvarSlett
  5. Skikkelig skumle greier. Godt at det har endt bra!
    Gøy med give-away :-)

    SvarSlett
  6. Stakkars dere, huff så skrekkelig. God bedring, håper alt snart er i gjenge. Klem

    SvarSlett
  7. Titter bare innom for å takke for boken jeg fikk i posten idag :0) I morgen skal jeg prøve ut noen av mønstrene. Gleder meg! Så ønsker jeg god bedring. Inger Johanne

    SvarSlett