onsdag 6. juni 2012

Er du på facebook?


Jeg har vært på facebook siden i høst og det er så hyggelig. Jeg har fått mange venner, både gamle og nye og jeg gleder meg hver dag til å se hva folk legger ut og til å få gode tilbakemeldinger på det jeg selv legger ut. Dette bildet er av min eldste facebook venninne. Hun er 89 år og mor til en gammel klassevenninne. Vi har også chattet i sammen og hun fortalte meg at hennes yngste datter døde av kreft bare 52 år gammel. Jeg prøvde så godt jeg kunne å gi noen ord til trøst, i hvertfall vise min medfølelse.
Hun er flittig til å kommentere og "like" mine innlegg, men hun forteller ikke så mye selv. Hun heter forresten Ella, det samme som min mor og yngste barnebarn. Hun synes det er koselig med en liten Ella i vår familie. Min tante og onkel, som jeg var så glad i, var nabo med henne for mange år siden.

Blogging og facebooking har bare vært positive opplevelser for meg, et lyspunkt i hverdagen.
Jeg har også meldt meg på Twitter og Pinterest, men forløpig har jeg ikke satt meg inn i hvordan det fungerer.

Hvis du er på facebook, vil jeg gjerne bli venn med deg.  Mitt navn er Lisbeth Bjørndal.

1 kommentar:

  1. Jeg er der! Skal finne deg ;) Og for et koselig bilde - fra et sted jeg kjenner veldig godt,kjenner jo benken :)

    SvarSlett