lørdag 6. februar 2010

Turkise nyanser


Jeg lengter mot vår og dager i sommerhuset. Det er vel ikke en bombe at jeg elsker turkis.
Lekkert leke/leserom for store og små. Me like!!

For et nydelig kontor, men hvor har de alle bilag og merverdioppgjøret hen? Hos meg er det alltid en masse bilag , fakturaer og huskelapper som flyter rundt.

Lekkert soverom, ikke helt ulikt mitt faktisk. Sengen er ganske lik, lampen, også.



Men dette lekre kjøkkenet kan jeg ikke skryte på meg. Her kan storebror sitte og bestille litt mat og drikke. En is, kanskje?
Bildene er tyvlånt fra http://www.houseofturquise.com/
I dag har jentene i familen vært på shopping. Vi har kjøpt en ulldress og en ullbukse i str. 56.
Da butikkdamen skjønte at nurkefrøken var en jente, kom hun med noen dresser i en motbydelig rosafarge, en med kaldrosa og varmrosa i sammen. Helt til å kaste opp av, er de helt fargeblinde de som lager jenteklær? Vi endte opp med en "guttedress" i mørk cyan og lys cyan stripet og en ullbukse i lilla og hvit. Rosa kan være fint, men sammen med noe annet enn rosa.
Det går framover med lille frøken, hun har lagt på seg 200 gr., og tenk, i dag smilte hun til mormor, i hvertfall nesten, verdens nydeligste jentebaby. Jeg kommer ikke over at jeg er så heldig!!!


3 kommentarer:

  1. Skulle ønnsket at jeg hadde litt mer interiørorden jeg også....
    Jeg har også vært ute å handlet idag til den nye babyen. Seng og sengetøy. Lime og hvitt, grønt tror det var med litt rosa og lyseblått. Jeg spurde så fint om ikke babyen kunne få liit babyete også. Helt iorden, bare bestem du fikk jeg til svar. Jeg gleder meg ....Nå ligger lille Levi og sover i reisesengen. Det er topp. klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Ville ønske jeg havde det turkise loftrum :-)

    SvarSlett
  3. Eg og eelskar turkis! :)
    ..og så likar eg å tulle litt, så eg skjønte egentleg ull-truse prosjektet ditt også;) Det vart berre så freistande...;)
    Det øverste bildet var heilt fantastisk! Der kunne eg lett flytta inn!
    God veke! Eg heng etter med det meste...spysjuke barn..isj! Ikkje kjekt! Håpar prinsen og prinsessa har det bra!

    SvarSlett