tirsdag 16. februar 2010

Barnaboken


Dette er Anna Wahlgren, en svensk 9 barns mor som kom ut med "Barnaboken" i 1983. Den er visstnok ganske kontroversiell, og hun fant sin egen metode for hvordan små barn skal mates. Først skal de ha mat, så skal de ligge og være sosiale en stund, da vil de gjerne begynne og gråte litt, så skal de ha mer mat, og etter det sover de søtt i 3-4 timer.



Det fungerer utmerket på vårt lille vidunder, hun spiser, sover og ser ut til å trives utmerket.
I dag har mamma og mormor fått unna en masse fotografering til annonse og til nettbutikken.
Hun lå på verandaen og sov søtt. Mormor måtte kikke hvert 15. minut ca, om det var liv i ungen, og det var det. Ingen fare, sa mammaen, vi hører henne når hun vil opp, og det gjorde vi.


Her er et bilde fra den første utgaven, som vi har, den har nå et nytt omslag og har kommet i mange opplag.
Sjekk ut http://www.annawahlgren.com/.


2 kommentarer:

  1. Hei Mama Brown
    Ja, Anna Wahlgrens "Barnaboken" står der rød og ruvende med visdom i bokhylla. Jeg har faktisk lånt den av min søster, og det hender jeg blar i den.
    Så spennende med nye varer!
    Ha en god natt! Håper dagene dine er gode.
    Klem Kaspara som har hatt bloggbesøk av Marthe fra Oslo nå og er på vei i loppekassa.

    SvarSlett
  2. Heisann :))Denne tittelen var kjent men min bok hadde et annet omslag i grønt og blått.
    Kjøpte den i 1997 mens jeg ventet på at datteren skulle bli født. Damen er kontroversiell men herlig og fargerik.
    Ha en fortsatt fin uke! Klemmer fra Kardemomme :))

    SvarSlett