torsdag 18. februar 2010

Nye lappetepper












Her er noen lappetepper som jeg har sydd siden sist. Teppene har bakside av deilig myk fleece. Noe av det beste jeg vet, er å sy lappetepper. Stoffrester blir det nok av etter barneklærne. Jeg har store planer. Til sommeren har jeg tenkt å trekke om et par sofaer i lappeteknikk. Stoffsamlingen til sofaene begynner å bli ganske stor, men av erfaring vet jeg at det går med ca 3 ganger så mye stoff som som man på forhånd tror.
Lappeteppene ligger under vogntepper i nettbutikken vår www.barnigjen.no



4 kommentarer:

  1. Herlighet for en produksjon da! Og så fine:) Du er så flink, både med selve syingen og til å trylle frem de kuleste kombinasjoner

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte tepper!
    Det må være vanskelig å velge hvilket man vil ha!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Takk for sist. Fine tepper! Du er jammen meg aktiv!

    SvarSlett