lørdag 21. april 2012

Loppelykke






Jeg har vært på loppemarked i dag og se hva jeg fant. Den søte, lille, lysegrønne lampen skal få bo i huset i Son. Moppekommoder har jeg vært på jakt etter lenge. Ikea har nemlig sluttet å lage dem, så nå skal det bli orden i sysakene. De skal vel males etterhvert, tenker jeg. Min datter er i København denne helgen, så jeg fikk beskjed om å se etter Ittala glass og det fant jeg. Noen lysestaker og noen drikkeglass. Skal ta meg en liten tur i morgen også, kanskje jeg finner noen flere. Jeg synes jeg var flink for jeg har ikke kjøpt mer en dette. Jeg er i gang med en ryddeprosess, så jeg skal ikke dra alt mulig inn i heimen. God lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Fine fine lopper du har fundet, Ittala stagerne samler jeg også :-)
    Knus og god søndag.

    SvarSlett
  2. De skuffeseksjonene fra IKEA er helt topp!Har flere meter av den sorten stående, setter pakketape på fronten, skriver innhold på, og hvis skuff skal brukes til noe annet tar æ bare bort tapen.. Ha ei fin uke ;o9

    SvarSlett