onsdag 22. juni 2011

Stockholm, vi kommer!!!

Denne jakken her skal prøves. lekker farge!
Denne modellen har jeg i svart og det er min yndlingsjakke, deilig merinoull.
 Denne i skjønn alpakka skal jeg i hvertfall prøve. Alle tre jakkene er fra Pernilla Svenre.

Denne lekre linkjolen og den lille linkoften fra K.U.S. Stockholm har jeg i petroleumsblått. Har veldig lyst på kjolen i rosa og koften i svart.

Disse klærne er fra Vamlingbolaget. De skal prøves både lenge og vel.
Jeg er håpløs når det gjelder klær. Tør snart ikke gå inn på det lokale kjøpesenteret å spørre etter lin, ull eller alpakka. Føler meg som en håpløs og vanskelig kunde. Hater nemlig akryl, dårlig kvaliteter og dårlig passform. Vi skal på vår årlige inspirasjonstur til Stockholm og jeg liker veldig godt svensk design. Jeg har faktisk ikke mye klær, men når jeg finner noe jeg liker, bruker jeg det hele tiden. Og disse klærne er i god kvalitet og varer lenge. Det er vel miljøvern i praksis. Så nå skal det shoppes til et nytt skoleår. Som lærer må man jo prøve å se litt bra ut, eller hva?
Og dere, ikke glem Give Awayen vår, da.

1 kommentar:

  1. Det er viktig å føle seg vel i klærne en kjøper. Og jeg betaler heller litt ekstra for å få noe jeg liker og av god kvalitet.

    God tur til nabolandet.

    SvarSlett