torsdag 25. august 2011

Av små barn og fulle folk skal man høre sannheten



Fulle folk er en sannhet med modifikasjoner, men små barn, jo det er nok sant.
Storegutten vår har dilla på Onkel Skrue, leser alt han kommer over og kan snart gå opp i Kvitt eller Dobbelt i emnet. Så derfor viste han Skrue Mc Ducks stamtavle til lillesøster på 1.5 år og hun pekte resolutt på bildet av Molly Mallard, som er Skrues bestemor og sa: " Der er Mommo" (altså meg)
Det brunsvarte bustehåret kan jeg ikke juge meg i fra og det litt trette draget rundt øynene har kommet av seg selv med årene. Gullungen har også observert at jeg liker grønt, særlig på overdeler.
Det nederste bilde  som er av Hortense McDuck, likner visstnok på Mamma, i følge knøttet.
Og til alle som lurer på hvor de kan kjøpe Ellajakka. Den finnes som Knit-kit i nettbutikken vår http://www.barnigjen.no/.
Og du, ikke glem å bli med på Give awayen vår, da.

2 kommentarer:

  1. Hihi, er ikke unger herlige ærlige?
    Ha ei god natt. =)

    SvarSlett
  2. Ho ho, unnskyld at jeg ler. Du ser litt sliten og dratt ut....

    SvarSlett