fredag 19. august 2011

Flere bilder fra "nystua"


 Flotte malerier av min gode venninne Inger Thome. Myyye finere i virkeligheten. Lekre farger?

 En morsom, fargerik lykt laget av gamle blikkbokser. Fra Indiska.

 Originale, gamle apotekerflasker. Disse har jeg hatt i minst 20 år. Flott farge.

 En trinse, eller hva det nå heter fra en gammel fiskerbåt.

L for lykke, livsglede, lek, latter, litteratur, lyst og for navnet mitt.
Viser noen flere bilder fra den "nye" stua mi. Jeg har fire vinduer, så det er litt "Less is more".
Takk for alle hyggelige kommentarer.  Her går det på to hjul i svingene for tiden. Prahatur (fantastisk by), rett til skolestart og forberedelser til Gave- og interiørmessa i neste uke. Litt i overkant mye på en gang.
Jeg skal komme sterkere tilbake med kommentering etter messa. God helg til alle der ute.

2 kommentarer:

  1. Fine detaljer:)) Sånne trinser har vi og:) Henger en i hvert vindu i stua:))

    SvarSlett
  2. Blått er flott! Synes den lampa fra Indiska er fin også, har veldig sansen for det som kjem fra dem :)

    SvarSlett