fredag 20. april 2012

Jeg er så glad og stolt








på vegne av "vår" designer Cecilie Ellefsen. Nå er hun nemlig representert på, hold deg fast, Nasjonalgalleriet med sine flotte brett og fjøler. Maihaugen har bestilt, Backe i Gresen har bestilt, Doga vil ha, pluss mange andre flotte butikker. Hun har også samarbeidet med selveste ......, uff, nå holdt jeg på å forsnakke meg, har munnkurv, men den som venter på noe godt osv. Hun har også designet våre stoffer. Hun er en flott samarbeidspartner, kjempeskjønn som person er hun også.
Heia Cecilie, jeg er glad for at jeg får være din venn og hun er født i samme år som min datter, så jeg føler nesten litt "mammastolthet" over det hun får til.
Fjølene + mye annet fint får du kjøpt hos www.happymeat.com og stoffene får du kjøpt hos oss www.barnigjen.no

2 kommentarer:

  1. Hei - jeg har blitt inspirert av din blogg og skrevet litt om Cecilie på min blogg også - med link til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha, Heidi. Det var hyggelig!
      Klem

      Slett