torsdag 14. mars 2013

Handmade og restegarn



Så var det dette restegarnet igjen da, det er visst mange som har slikt liggende. Selv har jeg strikket minst 1000 (metafor for veldig mange) elefantvester i alle mulige fargekombinasjoner, men minker det på garnet, ikke tilsynelatende, noen mener til og med at det formerer seg.
Jeg fant en bok om hvordan man kan bruke restegarn (google) og den ser da ganske spennende ut. Jeg har ikke sett annet enn omslaget, så jeg kan ikke gå god for resten av boka.
Jeg har heller ikke sett annet enn omslaget på "Handmade" og mitt eget bidrag, da. Spennede, den kommer ut i midten av april.
Og skulle du får veldig lyst til å strikke elefantvester, de er enkle og morsomme å strikke, kan du kjøpe oppskriften i nettbutikken www.barnigjen.no

1 kommentar:

  1. For et kult skjørt!!
    Jeg strikket masse av restegarn i min ungdom...Mora mi var en svært ivrig strikker og ute i boden stod flere plaskasser fulle av restegarn, bare å forsyne seg.
    Det ble lappeteppe, selvkomponerte gensere, votter mm.
    Lenge siden nå, har noen armer som ikke tåler strikking for tiden!! Irriterende!
    Men det er jo mye annet man kan finne på, heldigvis!
    Ha en fin helg!
    Klem Siri

    SvarSlett