fredag 15. juli 2011

Hagedrømmer

 Dette er vel bare underskjønt vakkert.
 En pergola kan jeg godt tenke meg.
 Her er der arbeidstegninger, bare å sette i gang.
 Steinmur er fint.
 Dette var jommen lekre levegger.


 Lekkert og lettstelt.
 Disse leveggene var så fine at jeg greide å laste dem opp to ganger.
 Brostein er ikke dumt.
 Et plantebord vil jeg ha. Fint å slippe jordsøl over alt.
Naboen min snakket noe om en skigard som Ernst på SVT hadde laget. Hun liker så godt hans programmer. Mistenker at hun liker å se på Ernst også, han er ganske kjekk.
 Alle bildene er lånt fra ulike nettsteder. Dessverre ikke mine.
Monsterskogen på tomta vår er nå jevnet med jorden, så det ser ut som om den tredje verdenskrig har herjet lokalt i Son, men man kan ikke lage omelett uten å knuse egg. Folk som går forbi på veien lurer på hva jeg har tenkt å gjøre nå. Ja, si det, det er mange muligheter og plass er det mer enn nok av. Noen som har lyst på en hageparsell til grønnsaker og blomster?

2 kommentarer:

  1. Ha-ha, har nok med mine pallekærmer hjemme og mi campinghage:DDDD Holder i ale baner:DDDD Hjemme holder Gubben på med å lage bakgård til meg. Men det tar tid, og skal helst ikke koste noe særlig:DDD Vi kaller det for gjenbruk:DDDD Lykke til videre med planer og drømmer. Klemz grethe

    SvarSlett
  2. Flot blog du har - har tilføjet mig som følger.

    Føler jeg Jer i Norge der har været udsat for så stor en tragedie - bare så meningsløst.
    Ha´en god søndag.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlett