tirsdag 19. juli 2011

Skal det være en kake?



Eller kanskje du heller har lyst på frukt? Jeg har fått en ny dille. Heklet mat, det er tidkrevende, men kjempegøy. Jeg er nettopp ferdig med en pløse i lompe med ketsjup og sennep og en hamburger med ost, tomat, salat og sylteagurk. Det er litt pussig å gå inn i en garnbutikk og be om bomullsgarn i pølse med lompefarge. Lompefargen var ikke lett, men jeg fant noe gammelt lingarn jeg hadde liggende. Bilder kommer etterhvert. Det fine etasjefatet er fra Figgjo og heter "Valle".  Liker så godt stangen/håndtaket i teak. Det kjøpte jeg på Fretex for noen uker siden.

4 kommentarer:

  1. Så fine heklemat du har laget. Jeg har visst samme dille, eller har hatt. Nå er det putedille her. Så morsomt å hekle kaker og frukt. Hilsen Mymlen

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har heklet! Det der så jo ut som et passende sommerferiearbeid:-) Kanskje jeg prøver meg på noe lignende.

    Takk for herlig inspirasjon!

    Klem

    SvarSlett
  3. A, så herlige ting du har heklet. Skikkelig lekkert var det. Synd jeg ikke kan hekle.

    Fortsatt fin uke til deg, klem.

    SvarSlett
  4. Har du heklet ut i fra oppskrifter eller fra eget hode? Uansett så er det fine ting du har heklet! Pynter opp og er meget kalorifattig:P

    SvarSlett