søndag 10. juli 2011

Lekre farger til å spise opp

 Nye stolputer fra Kid til halv pris! De gamle var helt utslitt og gått ut på dato.
 Dette underskjønne vatteppet kjøpte jeg i Stockholm. 250,- sek. Det er det verdt.
 Dette nydelige barnevatteppet kom jeg over på loppemarked. Jeg elsker det.
 Fine i sammen? Stoffet til sofatrekket på verandaen fant min datter på loppemarked. Gudrun Sjöden, fin kvalitet!
 Dette vidunderlig vakre stoffet fikk jeg av en kollega som hadde ryddet etter sin mor som døde i fjor 93 år gammel. Jeg synes det er så hyggelig å ta vare på gamle stoffer og knapper. Fint at det kan brukes til noe nytt.
 Planen er at jeg skal sy trekk til to kurvstoler som står på verandaen slik at jeg kan ta dem inn i damesalongen når jeg trenger flere sitteplasser. Mine gode venninner her i Son har nemlig innkludert meg i deres strikke (og vin/mat klubb) så da må jeg ha plass til noen flere damestumper når det blir min tur til å ha klubb.
 Turkis er vakkert.
Et lite Kasparahjerte har kommet med. Jeg har prøvd å like beige og rosa, men det funker ikke for meg. Jeg blir så glad og lykkelig av å se på turkis og lilla. Og for å sitere en av mine venninner som dessverre opplever mye  alvorlig sykdom i familien for tiden: "Livet er kort, morgendagen vet vi ikke noe om". Så konkusjonen er at jeg i hvertfall skal se på vakre farger resten av livet om det  så blir kort eller langt.

2 kommentarer:

  1. Turkis er fint. Liker også rosa. Lilla. Farger er fine! Stolputene, fargene og bildene er fine. :)

    SvarSlett
  2. Flotte puter. var innom Kid i går og raska med meg noen stranshåndklær nedsatte med 70%. Sånne tilbud liker vi!

    SvarSlett